2011-01-05

Linnea bad om en uppdatering

Jaha såhär två år senare tar jag nu upp min blogg igen. Linnea skrev till mig och sa att hon fortfarande går in ibland men att jag aldrig uppdaterar den! Mycket har hänt och mycket ska bli av 2011, here we go! En kort uppdatering: Istället för folkhögskolan jobbade jag med event och sen for jag och gjorde en säsong som receptionist i Kittelfjäll. Hemma igen och sommaren 2009 spenderades i tvättstugan som jag och far renoverat! En bit in på hösten och sen i Nov drog jag och Jenny till Centralamerika. Spanska plugg och dykarcert! Sommarn som var åter i huset och på läger! Ett jobb som jag verkligen trivs med. Kolla www.aventyrlager.se Hösten bestod av ännu mer helgläger fix i huset och som tur har jag hittat en bättre hälft, Elias som också bott i huset ett slag. För en månad tog vi vår lilla polo och for till Norge, rauland där vi nu bor i en barack till slutet av april.Jobbar på cafe och restaurang gör vi också samt åker bräda förstås!! Ska försöka skriva lite då och då och berätta om vårt liv här...

No comments: