2007-10-10

Tomatsoppa

Japp så är en dag till avverkad. Idag har jag inte gjort så mcyket men ändå endel. Hur nu det går ihop sig? Imorse var jag nere på min gamla skola och anmälde mig som lärarvikarie. Kändes jättekosntigt att gå över skolgården igen. Allt var sig likt. Sen var jag och Signhild nere på Gnesta och kikade lite secondhand men inget fynd gjordes. Därefter blev det en skogspromenad, bökig sådan! Almira anslöt och vi lagade en riktigt fin tomatsoppa och gjorde stekpanne bröd! äppelpaj till efterrätt. Tänk att det är så kul o laga mat ihop!O ännu godare är det att äta.. Nä måste verkligen hitta något mer jobb, funkar inte att va ledig varannan vecka. Alla udda veckor. Jag får inte tillräckligt med pengar! söka söka söka!!! Någon med nått tips? kan tänka mig allt som lövkrattning till pappersarbete.

2 comments:

Anonymous said...

Hihi, blogga mera, :)

tilduribubbla said...

Vem är det som vill att jag ska blogga mera?? Här kom ett till inlägg..