2007-11-26

Bjudning

Som ni alla nog redan vet så sticker jag ut på långresa under hela våren och bjuder därmed in till en liten tillställning. Då får vi chans att umgås då jag missar både jul och födelsedagar. Ni alla är hjärtans välkomna hem till Borg. Lördagen den 8 dec efter 18 Vi håller till i gammelhuset och jag bjuder på något ätbart. Min förhoppning är att vi blir en salig blandning av familj, släkt, vänner och grannar. Meddela mig gärna om ni tänker komma. Ses i decembermörkret! Kram Matilda

2 comments:

SPRUDLA by Kamilla said...

Klart ja kommer snutt!
Tack för senast. Alltid lika skönt att skaka rumpa m dig!

ses den 8:e. Mys! pusspuss!

sofie said...

Hello darling!
tack för inbjudan! jag har ingen koll på läget just nu men jag ska osa så snart jag kan!
i helgen fyller emmas kompis annie år och ska ha kalas, lägneheten är överfull av besökare till denna tillställnig! får se hur det går!