2007-11-21

Götet

Ska försöka sammanfatta dessa underbara dagar o berätta vad som hänt! I fredags åkte jag tåg runt hela värnen via Karlstad för att till sist landa i Göteborg. Där mötte Fia mig även om jag hade svårt att känna igen henne :) Vi tog spårvagnen, bussen, färjan o bilen för att komma ut till hennes farmor. Vilket meck men sist var vi där! O farmor Asta var så söt, du må tro jag grät en tår när vi åkte därifrån idag! Lördag blev det loppisrunda o sen utgång på kvällen! fest med Fias klass och utgång på Pustevik. Jättertrevligt ställe! Helt oväntat träffade jag Gabbe (orienterare) o hans polare! hur stor är chansen?! Söndagen tog vi bilen till Marstrand, inte högsäsong precis men nu har jag varit där! Måndag sov jag länge o sen körde jag Asta till affären. Därefter in till stan för promenad i haga o fika med Fia. Virkade en mössa på kvällen, så blev den! Tisdagen blev det shopping o fika med Gabbe o sen middag med pojkarna o Farmor på kvällen. idag var jag med i Fias skola o sen tog vi lilla Forden o drog hemmåt Sthlm igen! Tack Fia, kunde inte bli bättre!!!

Utgång Jag på Marstrand
Min mössa!

No comments: