2008-02-04

Phoenix

Blev en langhelg i phoenix hos min sota lilla rara Fia..Det kunde man aldrig tro! Akte med en mex kille fran Los Mochis med buss och i Hermasillo bytte vi till bil och tog oss upp till Nogales och kroassade gransen. Denna gang fick jag betala 6 dollar for att fa visum, har jag aaldrig behovt forut men det ar val annorlunda nar man flyger kanske..tank att man alltid ska bli sa nervos nar man ska in i usa..fy. Var jattekul att traffa fia men helt overkligt vill jag lova!! sitta och kora runt i en stor jeep med fia i Phoenix ar inte varje dag man gor..vi gillar inte alla dessa bilar och jeep ar det varst aosm finn ju! Vi har haft det mysigt. I fredags var vi pa enbar dar de hade livemusik, jattesjust stalle! I lordags shoppade vi och sen var vi pa gratis konsert med counting crows.. (Kamilla tankte pa dig!!) och igar var det lite shopping men jag var ej pa humor och sen var vi pa bio. Skulle ha akt "hem" till mexico idag men grabbarna bestamde sig for o stanna en dag till sa vi aker tillbaka imorgon istallet. Langtar faktiskt lite.. Jag gillar mex sa mycket!! maste ju tillbaka till skolan ocksa.ungarna saknar mig nog!haha

2 comments:

Anonymous said...

Hej little traveller! I am using the swedish to english translator website but still only understand 20% of what you have been doing! A concert, lots of driving, coral?, shopping and I think you love, love, love Mexico!! Kram from Lois and all our family

SPRUDLA by Kamilla said...

Massa hjärtan o kärlek till mitt söta lilla krull på alla hjärtans dag! Åhhh vad det hade vart lovely att dela countings m er!! Hälsa fialia om ni fortf e tillsammans. saknar dig! Pussokram