2008-01-24

Vardag Mochis.

Tillbaka i Mochis sen en vecka tillbaka.. Mycket har hant! Jag har varit hos tandlakren, massage och klippt mig :) Klippningen fick jag i utbyte mot en virkad mossa.. haha sjust deal! I mandags letade jag och barbara skolor fo fullt till mig och i tisdags fick jag prova pa en grammatiklektion..men det var pa tok for svart!! mer letande och til sist prtade vi med Barbaras gamla larare och bestamde for att jag skulle va med i skolan med barnen for att lyssna pa spanska! Sa i forrgar var jag i kindergarden men det var for mycket lek.. idag var jag i fjarde klass!Var jattekul och barnen var sa sota mot mig!! Sa mina dagar ser ut sahar : Skola 9- 1 sen hem och kaka och darefter gar jag till en granbutik dar de har som workshops..sitter dar och virkar fran 4-7!Har jattekul och det ar en massa trevliga damer att prata med!! S ajust nu haller jag pa med en bolero (virkning= och imorgon ska jag borja sticka en troja!! Blev hembjuden till en av damerna tt ata bonor nagon dag!! haha.. Ska aven skriva in mig pa gym och ta klasser som aerobics, pilates mm.. Igar var vi pa bio for 25 pesos.. ca 15 kr! De har halva priset alla onsdagar och biosalongen var mer an full..folk satt pa golvet. I helgen fyller babbens syster ar sa det blir fiesta! Se ya!

7 comments:

Anonymous said...

hej sis! guuud vad mysigt det låter! nu har du nog hittat rätt, trivs du? saknar dig!

tilduribubbla said...

Japp det ar jattemysigt!! jag och alla barn..de ar sa sota! o virkningstallet ar jattekul..sitta och prat astrunt med alla ladies..det ar livet! skanar dig med..o osnkar vi kunde prata men msn och skype funkar inget vidare!

Leja said...

det låter ju helnajs det där! jag är avundsjuk! nån favoriträtt du kan tipsa om, behöver matinspiration! =) kramar!

Anonymous said...

Hej! Har en ledig dag, skönt, fnular mest omkring, kollar mail och städar lite. Haft kanonväder idag på fm. men väntar oväder till kvällen. Marie är på jobb i Sälen, hon får ialla fall se snö! Vi ska dit och fira era födelsedagar! Tänker väl skål och grattis till dej! Men då är väl du down-under...eller hur? Tänk vad tiden går fort. Träffade din bror, fotografen, på ett jobb ihop med Marie i går. Det var bl.a ett föredrag med Rally Tina Thörner. Riktigt bra, jag smet in på konferensen som Marie jobbade med.
Tjänster och gentjänster. Kram och ha det! Faster Maggan.

Anonymous said...

Gosh! Det låter ju jättekul, jättemysigt osv! :D :D

Anonymous said...

Kan hälsa från Fernanda, vi var på musical igår. Hon var nyfiken på hur du mår, hur livet är för dej men hon kan väl meila till dej så klart...men så du vet att vi talar om dej! Snöiga kramar - kram snö fråm f Maggan

Anonymous said...

härligt att läsa syster. låter som du har det hur bra som helst just nu! passa på att njut, här hemma är allting sig likt... bara lakrits som växer... kram från bror snor