2008-01-12

Tlaxcala

Befinner oss nu hos babbens kusin uppe i bergen ca 2h fran mex city, Har ar det vackert med berg runtomkring. Staden ar ganska liten men det finns fina parker och sota kafeer. Vi har varit har sen i onsdags. Det var forsta dagen jag at ordentligt med mat igen, tack! Jag har shoppat en liten blus sadan som ar speciell fran har med broderier o grejer, en fin vaggbonad med korsstygn med massa farger och faglar! Igar var jag och babben ute och dansade, det ar annorlund aoch svart fo rmig men jag lar mig hel atiden.. O jag kan ju bara saga som sa att aldrig har man fatt sa manga erbjudanden om att dansa :) haha, testat bade salsa och banda. Men jag behover trana mer!! Idag ska vi aka vidare til Puebla, dar ligger fabriken av volkswagen sa gissa om jag kommer trivas!! Se ya later!

5 comments:

Anonymous said...

Det ska du veta att jag läser din blogg med största intresse. Härligt att höra att du varit och dansat, det har vi med! Vi dansade ut julen hos Louise o Kjell och fick en god middag på köpet. Det var vi "ekebybarn" om du känner dom!!??!!Ha det gott och var rädd om dej Kram faster Maggan

Anonymous said...

are you learning the salsa?? Careful you don't fall in love with any Spanish dudes.
kram Lois

SPRUDLA by Kamilla said...

Åh mitt gullkrull! Ja vill oxå! Vad skönt att du mår bättre nu! Det hör ju tyvärr till det där...Visst e bubblorna fantastiska! Shoppa loss nu, men kom ihåg att du ska bära på det o du, det kommer mera...

Pussssssssss

Anonymous said...

åååh sis! bra att du är frisk! jag saknar dig. Kul med daaaans.

Jag var på power yoga i måndags, det var skönt och avslappnande. har skaffat inlägg till skorna nu. har ju så ont i mitt ben. vi hörs. Puss

tilduribubbla said...

Hej alla dar hemma!! tack for all fina kommnetarer..jag kanner mig inte sa langt bort fran er nar jag vet att ni ar med mig har!!
Saknar er alla! puss