2008-03-27

En vecka hos Dowdles

Easterbunnys and eggs. A lot of them in the hole house.
Flickorna och vyn fran picnic point.
Vi besokte denna affar med massa klockor allt fran Tyskland. Sa nu behover jag ej resa dit. Haha! Table top mountain.
Bestigning av Table top.
Jag och den underbara vyn.
Mexicansk kvall. Jag larde dem hur man ater tacos pa riktigt.
Jag och ally tog en lang promenad runt picnic view.
Pizza bakande nar de vuxna var i brisbane...
Packning och forberedelse for att folja med ally till hennes universitet i Brisbane nagra dagar och sedan borjar aventyret sjalv.. Har en nattt bokad i noosa heads. Sen far vi se vart det barav..Ar sjukt nervos, vet ej vad som tagit at mig! men det blir sakert toppen..

4 comments:

Anonymous said...

Ser underbart fint och härligt ut!! KUUL!

Anonymous said...

Underbara bilder! Kul att se att du fick se samma saker som när jag var där! kram och hälsa alla! bror

Anonymous said...

ojmingud vad dökul, superhärligt och skitbäst du verkar ha det!! :o :DDD

Anonymous said...

Inte svälter du ihjäl när du är hos släkten i alla fall. Vilka "kalas" bilder. Fick just mail från Lois som var jättenöjd med ditt besök. Hälsa alla och ha en fortsatt bra resa. Själv är jag jätteförkyld....blääääää
Faster Maggan