2008-03-21

Fodelsedag down under

Vaknade upp efter 12h somn som jag verkligen behovde...Fick grattis kramar av hela familjen Dowdle! Darefter at vi fodelsedagslunch och tjuvstartade med en av tartorna som lois gjort! Hon bakade namligen tva tartor for den ena som kallades the best cake ever, bara vaxte och vaxte och tillslut svallde den over kanten... Den tartan firade vi med pa kvallen istallet. Den sag lite rolig ut men var mycket god!! Dons mamma och nagra grannar kom hit for att fira min fodelsedag och vi at god middag med lax och grejer.. Mums! O Don at saklart upp ogat - its good for you!

Don lassar upp lax! Fodelsedag avslutades pa ett speciellt satt med besok pa skate city. Det var en skate rink och alla akte inlines och sa spelade de musik.. Haha! Medelaldern var 15 ar sa jag kande mig ganska gammal med mina 22... Har bara akt inlines en gang forut sa ni ma tro att jag sag rolig ut, men det bjuder jag pa!

2 comments:

SPRUDLA by Kamilla said...

Grattis söta lilla vän i efterskott!
Verkar som du mår bra o blev rejält firad o det gör mig glad. Skulle dock vara mycket gladare om jag hade fått ge dig en stor grattiskram på plats, men ja får skicka den så här istället.

Ta hand om dig!! pussokram

tilduribubbla said...

Hey sotnos!tack for den fina halsningen!jaglangtar till jag ar hemma och kan ge dig en stor kram!!
saknar mexico sa mycket jag kan inte fatta att jag varit dar i tre manader tiden gick sa fort!
puss