2008-04-28

Borta bra men hemma bast!

Japp sitter har och vantar pa att fa ga och lagga mig for att sen stiga upp och borja min langa resa hem. Blir via Hngkong och amsterdam. Kommer till arlanda pa valborg (onsdag den 30:e kl 12 30) ska hoppa pa en flybuss och sen pendel men hoppas att nagon snall sjal kan hamta mig vid taget i Gnesta. Senaste veckan ska jag forsoka summera har: Sydney i regn (en vecka!) forsokte anda gora sightseeing och han med, opera huset, harbour bridge, zoo, manly, bondi beach, chinatown, shopping, botanical garden, art gallery, the rocks och lite till. var dock sjuk tva dagar da det blev sangliggande. Tre dagar i Canberra pa orienteringstavling. fredag sprint i tallhed. gick ratt bra och sen lordag medel i bushig terrang. Var ute for lange. passerade skamgransen med det dubbla! 89 min pa 4 km. Sa sondagens race stod jag ver. Bodde gjorde vi hos Grant och Shannon i deras lagenhet. Finnaly i saw some kangarros! plenty of them actually! Idag gjorde jag en vandring fran spitbridge till manly.Underbar vy och fint vader! Glad att min sista dag blev fin. Sen at jag lunch med terry and cherol och darefter inhandlade jag de sista sakerna. Blev ett par flip flopp, en klocka och ett par shorts at mig, en ipod at syrran och vegemite och vetebix (aussiefood!) Packning och planering av vaskan. Hoppas nu att jag haller mig under 20 kgs gransen!! den som lever far se... Nu ar det dags att sova ska upp 4 30 imorgon. Thanks so much to Terry and Cherol for letting me stay here, the time have been lovely!! Even if just saw the rainy sydney... Till alla dar hemma! Ses snart! Hoppas att ni ringer mig... :)

1 comment:

SPRUDLA by Kamilla said...

Åhh vad kul det ska bli att se mitt söta lilla krull!! Har dock planer kring valborg, men nästa vecka är ja all yours! Ringer dig.

Längtar! Massa pussar o kramar