2008-04-10

Sista kvallen med ganget

Har hant mycket sen sist. Lamnade familjen Dowdle och var pa aventyr i en vecka pa fraser island och traffade sjukt trevliga maniskor. Bla en tysktjej som jag hanger ihop med nu! Traffade lois med familj i mandags har i surfers paradise och vi har bott i en underbar lagenhet med san utsikt! De har tagit mer an hand om mig och jag har haft sa kul! igar kvall var vi pa en hastshow med middag och grejer. Det var sa coolt! Inte manga backpackers i australia som gjort det! Imorgon aker lois o familj hem till toowoomba och jag aker vidare ner till byron bay med Jasmin.Stannar nagra dagar och sen ska jag till Sydney och darefter traffa min gamla tranare Grant nere i Canberra! Sokte hogskola igar men ars a forvirrad har ingen aning hur jag vill gora i sommar eller host. Nagon som har tips, rad eller forslag?! bara 18 dagar kvar pa min resa. Snart ar jag hemma igen. ska bli sa kul o traffa er alla!!

3 comments:

Anonymous said...

Roligt att höra av dej igen, har tittat in på dinblogg nästan varje dag! Låter som om du verkligen lever livet, nice indeed! Happy to hear that Lois taking care of you, just the same as we going to do when their children coming for a visit to Sweden in the future!!Ha det bra och NJUT av de sista lediga resardagarna. Kram från faster Maggan

Anonymous said...

Jag sökte också högskola! vart sökte du? /Elin P

tilduribubbla said...

jag har sokt uppsala syslojd. o du???