2008-04-18

Rainy mountains

Jag hade iaf tur med vadret...
Bror berattade att det var i Blue Mountains han tog alla fina bilder fran Australien och jag skulle forsoka gora likadant..men icke.
Regn rekord, 6 dar i strack.
Kunde inte ens se Three sister, men jag var dar iaf! Har har ni bevisen!
Dimman var tjock och man sag bara nagra ynka meter framfor sig. Har ar iaf bilden pa Three sisters. Dag tva i bergen..Hade lite battre vader och ibland lattade dimman, var hur som helst en trevlig dag for mig sjalv.. motte ca 10 andra personer. Inte manga som vagar sig ut i regnet...
Har ar den basta vyn jag fick, bror vilken skillnad!
Har haft tre avslappnade och uppvilande dagar har hos Tod. Inte sett nagra kangrur an inte heller nagra koalor..Maste ta mig till zoo i Sydney. Har dock hort det ar mycket kangrur i Canberra sa om jag har tur vantar de pa mig dar!
Imorgon ska jag till Sydney. Blir till att gora mig hemmastadd hos Grants forladrar i manly och sen pa kvallen ska jag mota upp min tyska reskompis Jasmin i stan!
Thanks to Tod and Cath for letting me stay in your house some days!

1 comment:

Anonymous said...

vilken otur syrran! men det ser ut som du fick uppleva det bästa av blue mountains även om inte vädrets makter var på din sida!