2007-12-28

Boda esta noche

Ikvall ska vi ga pa brollop. Jag har kopt en fortjusande klanning, en dyr sadan men jag ville verkligen ha den! Men skor daremot ar svarare for jag har min problem fot sa alla ksor antingen for sma eller for stora och sa klammer de at massor! Var ute o dansade igar men det ar lite for mycket skaka rumpa ch vicka pa hoften for min del men det gar framat det med! :) Vart slagsmal pa stallet dar vi var och alla grabbar hangde pa jag hann inte reagera foran Barbara tog min hand och sa: here is to dangerous to be we have to move! Nu ska jag ata lite desayuno och sen ska vi ta en promenad i solen. Adios!

2 comments:

Anonymous said...

läskigt med bråk på spanska.. det måste vara mycket mer skrika osv.. ehmm.. högre ljudnivå liksom! haha
lite spanska kan du ju föresten :) :P

tilduribubbla said...

Joda varsta padraget allting lixom stannande upp.. ca 15 min senare var musiken igang igen men da hade folk borjat lamna stallet..
jo poquito spanish! :)