2007-12-15

Nu bär det iväg!

Sitter uppe o gör mig trött så att jag ska somna riktigt utmatta o kunna sova till imorgon utan o ligga o vrida o vända. Hoppas det funkar. Så idag efter lite sömn så bär det av mot fjärran land, nervös o taggad precis som det ska va!! Igår var jag o Jennifer ute o åt, det blev en grek till. jag åt en vegetarisk tallrick som var underbar o du må tro jag blev mätt! sen tog vi en promenad hem till henne i hammarbyhöjden. Vad stockholm är allt bra vackert nät det är mörkt. Därefter lite chill o snacks i soffan som jag sedan somnade i. Jennifers katt är galen o jag kom på att jag kände mig ganska besvärad av det, skumt jag som alltid haft katt. Gick upp i ottan o tog tåget hem för att packa, fixa o dona. Det gick mycket bra och vid två var jag färdigpackad. känns som jag tänkt på det mesta..peppar peppar. men allt går o köpa! Kollade på syrrans innebandy match, laga middag, städa, pyssla o sen en liten stund slappa vid tvn o nu sitter jag här o skriver. Ni som kommer följa mig på resans gång får gärna skriva en kommentar så vet jag att du läst!ett mail skickas till mig o jag väljer vad som ska publiseras. Så är det nåon som inte vill det meddela gärna det i kommentaren. God jul, gott nytt år, gladpåsk o ha en underbar vår!!

3 comments:

Anonymous said...

Hoppas du får en underbar resa mattis!
Ta hand om dig. Kram kram

Anonymous said...

Hoppas resan gick bra! Vi har ätit julbord med Åsa o Sven o Monika o Micke

tilduribubbla said...

Halloj!resan gick superbra. var dock lite hungrig nar jag kom fram. Har inte bestallt vegetarsikt sa jag fick ata bar gronsaker o brod. men det gick bra det med!