2007-04-18

Hemliga turen

Jaoo. Nu har ni fatt en stunds vantan och undran om vad den hemliga turen bjod pa! Har kommer svaret: Anders fick veta att han och jag skulle ivag pa nan aktvitet ensamma och genast satte han igang att fraga 1000 fragor. Det var svart att halla sig vill jag lova men jag lyckades bra.. Med hjalp av en mapquest skulle vi hitta till stallet som jag sjalv inte visste hur det sag ut. Men mapquesten var fel sa det var tur att vi akt i god tid da vi fick fraga oss fram och rakna ut lite av hur vi skulle kora sjalva. Nar vi nastan var framme avslojade jag om att vi letade efter en gammal teater. Jag korde dar i Dwntown pa Broadway och sa: men har da, har da, da Anders upptakte det Orpeum orhestra stod det stort pa vaggen och sen presents the shins. Da gick det upp ett ljus for honom och han sken upp och blev valdans glad och sa: men bibbo da! Var lite trakigt att det stod utanfor men det var ganska bra overraskat iaf. Dar inne var det jattefint och mysigt det var en stor gammal teater med murriga farger och en massa guld. Det var valdigt stort och vi hade sittplatser pa balkongen och dar sag man spelningen valdigt bra! Innan den borjade inhandlade vi varsin t-shirt, jag en brun och anders en gra. Ett minne som finns kvar lange. Andra minnen ar kanslan som var toppen konserten var sa bra jag var uppslukad! Sen aven nagra fina bilder har ser ni dem!

2 comments:

Anonymous said...

Visst, visste jag lite rätt.... Härligt att det blev så bra.

Davidsson said...

mysigt ni verkar ha det! =)