2007-04-07

Utgang Hollywood

Min belsutsangest gick fort over kan jag meddela. Nar jag ringt tyskan Regina sa loste det sig snabbt! Hon var peppad pa att komma med oss sa jag slapp valja. Vi umgicks alla tre, funkade jattebra.
Hela fredagen var jag och ungarna i magic mountain och akte karuseller... Snacka om att jag var trott efter det. Jag tog en liten powernap innna jag gjorde iordning mig inna Regina plockade upp mig och vi akte over till Barbaras place. Dar blev vi kvar lange sa nar vi borjat narma oss hollywood var klockan mycket och trafiken likasa. Nar vi var nara hade vi svart att hitta snurrade runt dar bland gatorna men tillslut laste jag in mig och vi fann klubben. Da var det bara nasta problem att hitta parkering. Men allt loser sig.
Klubben var liten och det var inte s abra musik enligt mig sa det var val tur att vi int ehade sa lang tid att va dar. men trevligt sallskap had ejag. Barbara hade tva killkompisar fran Mexiko som vi motte upp med dar.
Nar klubben stangt akte vi for att ata lite. De andra at frukost som scrambled eggs, french toast o sant medan jag tog en cheescake. Ett mycket bra val!
Sen satte vi oss i bilen hem och den resan gick valdigt snabbt for jag sov nastan hela vagen!haha

No comments: