2007-04-03

Rollercoaster

Den har helgen har jag inte varit sa aktiv med kameran. O tur var val det for det ar ingen helg jag vill minnas.. Allt har varit upp och ner precis som en bergodalbana! Har foljer en kort resume: Fredagskvallen var jattetrevlig och mysig, Pia fick antligen traffa Barbara! Vi gick till hennes hus och satt och fikade och drack Sangria med foraldrarna i hennes familj! Det vart en lang kvall och vi gick tillbaka hit trotta och glada. Traningsverk i kakar och skrattmuskler. Lordagsmorgonen borjade inte riktigt lika bra. Vaknade runt 7 av att 4 barn (de hade tva extra i helgen) skrek, sprang omkring och kollade pa tv. Sa vi fick inte manga timmar somn. Sen blev allt fel pa morgonen och det blev en liten dispyt har med mamman. Vi gick harifran och hangde i Barbaras hus och vi polen. Pa kvallen tog jag tag i allt och pratade ut med Marlene kandes jatteskont! Pa Sondagsmorgonen for jag och Barbara ivag for att besoka Magic Mountain, en gigantisk nojespark! Men forst behovde vi tanka och vad hander da? Jo en gubbe backar pa mig med sin roda cab! Som tur var det hans fel jag stod ca 3 m bakom och min bil fick bara en rod skrama men hans vart lite bucklig. Gissa om jag var glad sen, den har dagen borjade ocksa bra eller inte. men det ar sant man kan skratta at idag! Hur som helst tillslut kom vi fram och vi hade en underbar dag och jag akte saker som jag trodde att jag aldrig skulle vaga! O ni forstar inte vilka rides det finns har! Vi fick arskort nar vi betalade intrade och vi bor 10 min fran stallet sa vi sparade endel laskiga rides till nasta gang vi aker dit! Jag ska ta med Anders dit en kvall! Pa fredag ska jag evc dit med barnen ocksa blir skojsigt. Pa kvallen kopte vi hem kinamat och tittade pa film at barbaras place. Barbaras place ar ett bra hang!

2 comments:

Anonymous said...

Hej Mattilda!
Har inte kunnat komma åt din blogg hemifrån ska kolla om jag har rätt adr, är och firar Annikas födelsedag nu. Ville bara säga grattis på din födelsedag i efterskott och hoppas att du har det bra.
Vi hörs vidare kramar från Birgitta med familjen.

tilduribubbla said...

Japp det ar ratt adress!
Man tackar sa mycket!Om du kikar pa lite aldre inlagg sa ser du rapporten av min fodelsedag som blev valdigt lyckad!
Japp jag har det bra har ar det sa mycket att se och lara!