2007-04-17

Kort sammanfattning

Har kommer en kort sammanfattning av vad jag, Pia och Anders hittat pa i helgen efter att vi hamtat upp honom pa flygplatsen. Det var en ganska trott Anders vi stotte pa men han har klarat jetlagen ganska bra! Vi har tillbringat ganska stor del av helgen i bilen och anders sa i fredags en fin kommentar: ah jag sag, fran bilen da har jag sett det ocksa. Sa pa kvallen for att halla honom vaken akte vi upp mulhollanddrive och smaskade paskagg ( tack paskharen!) och at brownies som jag bakat. Lordagsmorgonen blev tidig Anders vaknade 6.00 och fick vanta ut oss andra. Vi at morkt brod och havregrynsgrot till frukost, en klassiker! Sen under dagen han vi med: Hollywoodboulevard Shopping Melrose Downtown Bio Sondagen bjod inte pa riktigt lika bra vader och vi for till Malibou for att hanga pa stranden. Vi gick runt dar i blasten i tio minuter och var helt igenomfrusna efter det. Vagorna var riktigt hoga vill jag lova! Fruksotbuffen som vi inhandlat pa Ralph fortardes i bilen. haha. sn for vi till nasta strand Santa Monica. Dar ar det lite mer liv och rorelse manniskor som cyklar, skejtar, aker inlines, promenerar mm. Vi tog oss fram till fots anda till den tredje stranden Venice men vi blev ej langvariga for var parkering holl pa att ga ut sa vi var tvungna att ga tillbaka ratt snart. O hu vad trotta vi var. Speciellt jag. Sen at vi mat pa en san riktig amerikansk resturang och flaskade med lokringar hamburgare och sant fettigt. Sen akte vi hem till Pia och packade ihop vara saker och darefter akte jag och Anders pa en hemlig tur. Mer om den foljer i nasta inlagg!

2 comments:

Anonymous said...

Kul att läsa vad ni gör. Synd att ni inte har så bra väder. Vi har haft varmt här, men nu är det kallt igen. Bara några plusgrader. Tror att jag vet lite vad den hemliga turen bjöd på.....

tilduribubbla said...

Ne vadret ar lite synd nu nar Anders ar har men vi far hoppas pa varmt till helgen i vegas!
idag var vi pa magic mountain igen och det blaste natt forskrackligt!
Jassa det tror du! Ska snart skriva och beratta..