2007-02-20

Datanörd

Så sitter jag här vid datorn igen. På bloggen o pladdrar! Först har jag kollat all min mail och alla vänners bloggar inn ajg akan skriva i min egen-det tar ett bra tag vill jag lova..mina eftermiddagar består av o sitta vid datorn. Inte bra men det är ju så kul! Var nyss ute i mörkret och åkte skidor. Kände mig så duktig.Dock så blir jag så stolt o tänke rnu kan jag äta lite och så smällar man i sig massa kakor o sånt..haha jag är ett kakmonster! kakor är verkligen nått jag är svag fö.. Slutar snart på jobbet och då ska jag baka en oemotståndlig hallonkaka fråga Linda hon älskar den! Min familj åker i natt till spaninen så jag ska ta hnd om stora huset aldelles själv.. Vilket ansvar! Ha det bra där o träna väl.. men ha lite kul också!kram

3 comments:

sofie said...

hello darling!!
jag fick ditt sms jag är bara seg på att svara.. :o
jag tror att Dublin kommer att bli fin fint, jag stannar i nästan två veckor, ska hälsa på min kompis ylva och hennes karl sen när jag kommer hem åker jag till min bror och hans söta lilla unge :)
har du resfeber? jag är lite nervös över flygandet, jag har inte den vanan inne, at all!
idag har jag vart på loppis hela dagen lång, inga riktiga fynd i pingskyrkans prisklass gjorda men jag har köpt en tröja och en klänning, jag måste sy om, butiksbiträdet sa att jag skulle bli "såååå vacker" i dom i alla fall :) haha så det stämmer säkert!
sen när jag kommer tillbaka får jag se om det blir norrköping eller om jag stannar i visby till sommarn, det är billigt att bo hemma.. om än lite långtråkigt! well well det visar sig väl :)
kramar!!!

Anonymous said...

Haha alskar du kakor...Vanta till du kommer hit ar helt sjuuukt vad dom kan baka :)

tilduribubbla said...

haha ja det är inte långt kvar nu!bara en vecka..
ja faen jag är lite rädd för deras kakor o fett o grejer..man vill ju inte bli tjock och risken är nog ganska stor.. vi får träna ordentligt! :)