2007-02-06

Oteknisk

Japp som ni nog alla vet redan så är jag väldigt oteknisk när det gäller datorer. har nu suttit i en timme och försökt lägga upp en bild på min profil men det går inte så bra. ladadde hem det där hello- så långt gick det! men sen förstod jag inget mer.. Så nu ska jag föröska på ett annat sätt hoppas jag lyckas.. Den som lever får se! Annars så vart jag stormästare på tipsrundan idag på jobbet. Sopade hem det även om de andra varit med på föreläsningar om ämnet-sömn. Jag svarade bäst på skiljefrågan som var vad världsrekordet i gummisnoddsskjutning var. Gissade 25 m och svaret var 31! Så i pris fick jag ett fint posten paraply.inte alla som har! chefen bjöd på semlor idag och så hade vi frukostbuffe så denna dag var inte att klaga på.. Nu ska jag snart gå och göra lite örhängen. Har börjat med det för ett tag sen och det är riktigt kul! Kram till alla

No comments: