2007-03-09

Friday!

Ah skont asso nu ar det fredag. Sa har kommer det va varje veck att man langtar o raknar ned till helgen. Bara 4 dar kvar, 3, 2, 1 och Fredag! Idag ska jag kora pa freewayen forsta gangen sa jag hoppas det ska ga bra..ska ta mig in till Pia ikvall och sen ska vi forsoka mota upp Ulf Troeng med c/o ikvall. Imorgon blir enatt stort outlet och pa sondag ska vi hyra cyklar o cykla hela dagen pa stranden.. Okej jag skriver mer efter helgen, men forsta jobbveckan har gatt bra men tiden gar langsamt nar man jobbar, det ar ju 10 tim per dag! Men jag trivs har pa mitt rum och det ar skont o ha egen dator..synd bara att nar jag ar online pa msn sa sover ni! :( Ska snart fa ett headset och fixa skype hit sa det blir bra da kan jag ringa gratis till min alskling o till min lilla familj o alla andra som har skype! Dags att gora frukost snart..

6 comments:

Anonymous said...

Svårt att få något skrivet på din blogg. Godkänner du inte mig?? ;-)
Hur har du det med barnen? Är de snälla? Kör försiktigt och ha koll på alla STOP-skyltar.... Kram

tilduribubbla said...

Jassa funkar det inte?konstigt.. har du foroskt forut?dett ar forsta mailet jag fatt att nan skrivit natt sen jag akte. kanske har varit paj eller natt..
joda det ar okej med barnen men det ar drygt att mna inte ar ledig nan stund pa dagen..det hade man behovt man blir trott..men men nu ar det helg.
japp ska bli!

Anonymous said...

Hej det är Lis-Mari som försöker maila en hälsning. Misslyckades på första stället. Har snyltgästad Davidssons idag. Fick middag på hemväg från koll av för-smstarterna. LM

Anonymous said...

Japp det har jag! Nu väntar vi läsare på en helgrapport.... Hittade du nåt på shopingrundan? Å hinner du göra några örhängen ;-)? Förresten var det varmt på er cykeldag? Kram

tilduribubbla said...

halloj. Kommer en rapport imorgon for det strular lite med bilderna nu..hall ut!
japp jag hittade bland annat en gammal adidastroja och lite annat men outleten var inte sa bra..
nagra orhangen.ne blir daligt med det horru!

tilduribubbla said...

Snyltgasta det ar ratt! Sjalv har man atit ute hela helgen det kommer en rapport om det imorgon..
tack for halsningen!