2007-05-21

Bay to Breakers

Arets helg i San Francisco har precis gatt av stapeln och vem hade den stora mojligheten att vara dar? Jo jag forstas. Ibland ska man ha tur! Jag hade ingen aning om att bay to brekaers skulle var anar jag var har och jag heller ingen aning om vad det var for natt. Nu vet jag!

Jag och Mick (Monas son, min brylling) for att gora det lattare presenterade han mig som sin cousin.
Jag o Miks underbara flickvan Lindsay.
Folkhavet! Mikes van Augi som var ankaret till iden med golfare och en stor golfflotte! Downtown i bakgrunden. Mike o Lindsay, so sota!
Okej nu ska jag forsoka beskriva Bay to breakers. Inte latt inte. Du behover se det sjalv for att forsta hur tokigt det ar. Det ar alltsa ett tavlingslopp dar de snabbaste springer ca 7 miles pa 45 minuter som andar ut i en stor festival dar folk har knappa kostymer och en anda stor fest! Jag hangde med Miks o Lindsays polare och alla var jattetrevliga och gulliga mot mig. Vi var alla utkladda till golfare som ni kan se. Kolla in pa pixbox for mer bilder!
Gardagen var sa rolig gar ej o beskriva och det var folk och saker att titta pa overallt - allt fran spongebob till laxar. En hel del kroppsmalade och spritt sprangande nakna fanns dar ocksa. En vagade sig till och med upp pa var flotte. Nog om det jag tycker de ar sa akliga.
Imorgon ar det dag sfor mig att aka over till LA men jag vet att San Francisco ska besokas igen. Kanske till nasta ars Bay to breakers?
Jag hoppas ocksa att Mik o Lindsay kommer till Sverige sa jag far traffa dem igen. Tack for en tokrolig helg!

1 comment:

Anonymous said...

cooolt systeeer! jaa de var tur att jag varit där förut. satt på en parkbänk o fick syn på popcorner. ;) då blev jag glad!! det var en kompis som tog den bilden åt mig!! :D ses snaaart<3