2007-05-29

Home sweet home

Då var man hemma igen..Gäller o hålla sig vaken nudå. Skriver mer senare ikväll! Japp jag är fortfarande vaken och klockan ar 21 00, bra va? Min flygtur har varit minst sagt smidig men jag har haft ganska trevligt på vägen.. Pia o Samir korde mig till flyget och kastade av mig dar hastigt o lustigt. Haha sa var man sjalv :) Köpte mig en sista Starbucks, o kommer sakna det! Min nya ipod gjorde min lättare! Första flyget bar av til Philadelfia dar var jag framme 6 pa morgonen. Väskorna fick jag lämna pa terminalen och hämta dem senare sen tog jag taget in till staden. Hetsade runt och tog en massa bilder. Käkade en fin sallad till lunch i sällskap av mig sjalv.
Precis innan tåget skulle ga tillbaka köpte jag mig ett par svarta söta små skor. Kan man verkligen kalla sista minuten köp. Jag sprang for att hinna med taget. Men vad gör man inte för ett par skor?
Sen hämtade jag väskorna och gick for o checka in. Var fortfarande´på unrikes terminalerna sa jagv ar tvungen o släpa mina väskor till rätt terminal. Blev dyblöt o blötare blev jag nar den en var för tung! Som tur var kunde jag bara packa om lite slapp betala extra. Fixade till mig lite pa toan och bytte klader..smart drag o ta med extra! Nästa flyg gick bra men det kröp i mina ben. Men nu är jag hemma!

No comments: