2007-05-17

Min gata

Jaha, annu en skon dag ar forbi! Idag slappade jag pa morgonen och kollade pa en film. Pursuit of happynes. Den var jattebra och den utspelades i San Fran sa det var kul o kanna igen alla stallen o sa. Sen akte jag med Monas son Mickey och handlade klader pa second hand. Till sondagens karneval/parad Bay to breakers i San Fran. Vi ska kla oss som golfspelare. Jag modell gammal. Sen gick jag med Mona och tranade pa en cirekltraning for tjejer. Himla bra ide faktiskt! Darefter gick jag och Mona ut och at pa en trevlig resturang. Pa vag dit akte vi pa min gata Mathilda. Synd att den stavades med h men nara pa. Inte illa med en egen gata!

1 comment:

Unknown said...

Hi Matilda-

Thank you so much for the beautiful earings. My friends have complemented on them - you create wonderful work! It was so nice to meet you. I hope your travels back to Sweeden were good. Mick and I hope to get out there to visit next year and will contact you when we do. Best of luck to you!!!

Love to Love,
Lyndsay